Gorączka u dziecka

Zdrowie Maluchów jest najważniejsze :)

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez Gaba » 19 maja 2014, o 09:28

u nas też pewnie będzie trzydniowka... wczoraj późnym popoludniem było 39. zbilam do 37,2 i tak było do 4 rano kiedyostatni raz mierzyłam. o 7 rano obudziła się z wrzaskiem i znowu 39 :-( aaa ją się już cieszylam że nie wróci... na 13 idziemy do lekarza. choc pewnie nic się nie dowiem więcej niż wiem...
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Gaba
 
Posty: 1950
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 17:35

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez karpuleczka » 19 maja 2014, o 19:35

My wczoraj wieczorem na IP... 40 w uchu. Chcieli nas zostawić. Skończyło się antybiotykiem i zwolnieniem do domu. Rano obudził się gorący jak piec. W ciągu dnia było nieźle. Teraz znów gorący. Nie mam siły.... a lekarze pomysłu skąd gorączka.
Gaba Co u Was?
Obrazek
Obrazek

ŁUCJA - moje Światło... 7tc 19.09.14 [*]
Avatar użytkownika
karpuleczka
 
Posty: 1062
Dołączył(a): 13 cze 2012, o 15:00
Kim jestem?: Mamą pełną gębą :)

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez kitek » 19 maja 2014, o 21:14

no i mojego tez rozklada...katar po pas, narazie stan podgorączkowy, spac nie chce, marudzi..czad nocka sie zapowiada:/
Obrazek
kitek
 
Posty: 2829
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 19:09
Lokalizacja: W-w
Kim jestem?: Wiktorkową mamusią:)

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez Gaba » 19 maja 2014, o 22:24

Lekarka powiedziala ze ewidentnie zab. Nawet nie dala nadziei na trzydniowke. Mala od popoludnia przez rece mi sie przelewa. Patrzy spod rzes.. przed 20, prawie 40 stopni... rece mi opadly. Chlodniejsza kapiel, bo kompresy nie wchodzily w gre, tak sie darla. Czopek z paracetamolem, po polgodziny bylo o stopien mniej. Pozniej zasnela i spi do teraz. Nie wiem ile jest teraz ale mniej bo czuje pod reką. Na spiocha udalo mi sie ją pookładac zmoczona pielucha... jestem wycienczona, ale te 40stopni postawilo mnie na nogi pewnie do rana. To juz 4 prawie niespana noc bedzie. Jak do jutra nie minie to zaczne marzyc o antybiotyku... modle si eo wysypke jutro. Bo w zeba nie wierze.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Gaba
 
Posty: 1950
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 17:35

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez karpuleczka » 19 maja 2014, o 22:51

Gaba Hmm... Ja też o antybiotyku marzyłam. I co? Nic. Gorączka jak była, tak jest. Jeśli to u nas trzydniówka, to jutro powinien nastąpić przełom, jeśli nie, to nie wiem co mam robić. Dziś się poryczałam, bo nie mogę pomóc własnemu dziecku, nie wiem co mu jest. Siniaki pod oczami i spuchnięte powieki dobijają mnie. W zęby nie wierzę, nie taka wysoka przez tyle dni.
A może załapał coś w szpitalu...
Dziś po dwóch tygodniach nieobecności byłam w pracy. Myślałam, że pomoże mi zapomnieć. Nie pomogła.
Obrazek
Obrazek

ŁUCJA - moje Światło... 7tc 19.09.14 [*]
Avatar użytkownika
karpuleczka
 
Posty: 1062
Dołączył(a): 13 cze 2012, o 15:00
Kim jestem?: Mamą pełną gębą :)

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez gaja32 » 20 maja 2014, o 20:35

Gaba karpuleczka strasznie Wam współczuję. Doskonale wiem, co czujecie. Trzymam kciuki, żeby ta gorączka wreszcie spadła i żebyście się mogły spokojnie przespac. I Wasze Maluchy też.
Obrazek

Obrazek
gaja32
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 13 cze 2013, o 14:09
Lokalizacja: Zagłębie
Kim jestem?: mamusią moich Synów

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez Gaba » 21 maja 2014, o 10:54

Karpulenko jak u Was? u nas wysypka. wczoraj wieczorem sie zaczęła dziś już nie mam wątpliwości... padam na ryj po tych goraczkach. mała rozpieszczona przrz te kilka dni do granic mozliwosci... chce na dwór. ją się boję. gorączki już nie ma, ale nie wiem czy to dobry pomysl brać ją na słońce. w cieniu na pupie nie usiedzi... apetytu nie ma prawie nie je... ale pije na potege. Cieszę się choć że ta wysypka wyszła i wiem co to było...
co myślicie o specerze?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Gaba
 
Posty: 1950
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 17:35

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez oresteska » 21 maja 2014, o 12:05

Gaba przetrzymaj w domu, jutro wysypka powinna minac.
ObrazekObrazek
Aniołek [*] 16.09.2011
Avatar użytkownika
oresteska
 
Posty: 1047
Dołączył(a): 13 cze 2012, o 07:24

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez karpuleczka » 21 maja 2014, o 12:28

Trzydniówka...
Obrazek
Obrazek

ŁUCJA - moje Światło... 7tc 19.09.14 [*]
Avatar użytkownika
karpuleczka
 
Posty: 1062
Dołączył(a): 13 cze 2012, o 15:00
Kim jestem?: Mamą pełną gębą :)

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez Gaba » 21 maja 2014, o 14:06

karpuleczka czyli u Was tez?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Gaba
 
Posty: 1950
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 17:35

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez karpuleczka » 21 maja 2014, o 19:12

Tak
Obrazek
Obrazek

ŁUCJA - moje Światło... 7tc 19.09.14 [*]
Avatar użytkownika
karpuleczka
 
Posty: 1062
Dołączył(a): 13 cze 2012, o 15:00
Kim jestem?: Mamą pełną gębą :)

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez oresteska » 22 maja 2014, o 07:13

Gaba karpuleczka a co za cuda ze u nas trzech w tym samym czasie trzydniowka wyszla?
ObrazekObrazek
Aniołek [*] 16.09.2011
Avatar użytkownika
oresteska
 
Posty: 1047
Dołączył(a): 13 cze 2012, o 07:24

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez klaudia » 23 maja 2014, o 21:50

Jak tam Wasze chorowitki ??
Obrazek
klaudia
 
Posty: 2084
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 17:43

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez Gaba » 23 maja 2014, o 22:04

oresteska no zmówily si enasze gagatki!
klaudia u nas lipa. Wczoraj zrobilam malej wyniki z moczu i wyszla masakra. Ketony, leukocyty 20-30, dosc liczna flora bakteryjna... kiepski ciezar wlasciwy, rece mi opadly, oczywiscie naczytalam sie neta i przez cala noc moje dziecko mialo niewydolnosc nerek i cukrzycę... <zmeczony> nie mam juz powoli sily na to zamartwianie...
Na szczescie dzis lekarka powiedziala ze to infekcja ktora trzeba wyleczyc , ketonami kazala si enie przejmowac bo ponoc maja swiete prawo byc teraz i takim oto sposobem jestesmy na antybiotyku :(
Jest mi ciezko... od tygodnia nie spie... a w dzien tyram i latam... wczorajsza noc byla najlepsza... bo spalam 2 godziny ciurkiem, bez przerwy!!!
Emilka jest strasznie rozhisteryzowana, jak przegladam net i rozmawialam z kolezankami to mi wychodzi ze trzydniowka psuje grzeczne dzieci, zastanawiam sie jak to sie dzieje. Czy u Was tez problem sa z dogadaniem sie z dzieckiem po trzydniowce? (pewnie dotyczy to wiekszosci chorob), Mala nie spi, drze sie po nocach, nie placze tylko krzyczy i sie rzuca. Opadam z sil fizycznych i psychicznych, ale wiem ze sa wieksze problemy na swiecie i staram sie nie uzalac... co nie zawsze mi wychodzi jak widac w tym poscie ;)
karpuleczka jak Mati zniosl wysypke w polaczeniu z oparzeniami? Skorka pewnie w tych miejscach jest drazliwsza... :( Tak ciagle o Was mysle bidulki...
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Gaba
 
Posty: 1950
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 17:35

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez klaudia » 23 maja 2014, o 22:28

Gaba oj liczyłam na lepsze wieści :( Rozumiem Cię doskonale, jak Patrycja jest chora to też jest mega marudna, najchętniej była by cały czas u mnie na rękach , no i oczywiście nocki mam z głowy bo przez katar nie może spać... Mnie też jej choroba rozbija psychicznie ... to u Was oprócz trzydniówki przyplątała się jakaś infekcja układu moczowego ?? Czy ten zły wynik moczu świadczy raczej o jakiejś innej infekcji ??
Obrazek
klaudia
 
Posty: 2084
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 17:43

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez Gaba » 23 maja 2014, o 22:55

klaudia no oprócz tej trzydniowki jest infekcja układu moczowego i to taka znaczna... w posiewie też wyszła bakteria. wiec musimy to poleczyć. upatruje w tym nadziei na lepsze noce, bo podejrzewam że to wlasnie ból podbrzusza (przy infekcji układu moczowego) Niunie w furie wpedzal szczególnie nocą... leże już w łóżku i modle się choć o 4 godziny snu nieprzerwanego... i o zdrowie dla mojej małej drakulanki co mi już tyle krwi napila w ostatnich dniach że powinno jej wystarczyć na dłużej. ;-)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Gaba
 
Posty: 1950
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 17:35

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez kitek » 24 maja 2014, o 10:45

Gaba u nas 3 dniówka nic nie zmienila w zachowaniu wiec chyba nie ma co uoatrywac w niej jakiegos demona:P a rozdraznienie i marudzowstwo tyo bardziej od infekcji uk moczowego. ja wiktor kiedys odstawial nocne histerie to dr wlasnie kazala zrobic mocz bo byc mzoe cos tam sie dzieje, co powiduje u malego bol i dlatego krzyczy. wtedy wyszly nam jakies nieliczne bakterie, po furaginie było ok. a histerie nocne to <jak zasugerowala moja kuzynka> pewnie spotkania 4 stopnia:P:P no i sie nastraszyłam ze mi dziecko kosmici porywaja:P
Obrazek
kitek
 
Posty: 2829
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 19:09
Lokalizacja: W-w
Kim jestem?: Wiktorkową mamusią:)

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez Gaba » 24 maja 2014, o 11:00

kitek no wlasnie przylazlam napisac ze chyba jednak infekcja winna naszemu koszmarkowi... dzis nocka przespana. Obudzila sie tylko zeby sie dopomniec przelozenia do rodzinnego loza i poskakala po nas chwile i spala do rana... jestem tak szczesliwa i wyspana ze słów brak!! Nie spalam ponad tydzien prawie wcale!!! <rotfl3> <rotfl3> od popoludnia byla furagina, wieczorem pierwsza dawka antybiotyku i dziecko jak nowe. Mi wlasnie nie pasowalo to jej zachowanie stad wlasnie wyniki z moczu zrobilam sama z siebie.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Gaba
 
Posty: 1950
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 17:35

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez kitek » 24 maja 2014, o 12:00

Gaba no widzisz:)) to teraz juz z górki:)) a tak na marginesie to wcale sie dziecku nie dziwie...ja przy infekcjach pęcherza chodzilam po scianach, i swojego czasu to byla najgorsza dla mnie dolegliwosc:/ nosilam tony furaginy ze soba, przez rok czy dwa jadalam non stop tabletki z zurwina, a jakie rytułaly odprawialam przed i po seksie( bo najczesciej wtedy mnie pecherz atakowal)to głowa mala <rotfl3> takze rozumiem ulge;)
Obrazek
kitek
 
Posty: 2829
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 19:09
Lokalizacja: W-w
Kim jestem?: Wiktorkową mamusią:)

Re: Gorączka u dziecka

Postprzez gaja32 » 24 maja 2014, o 21:18

Gaba napisał(a):estem tak szczesliwa i wyspana ze słów brak!!

cieszę się razem z Tobą :)
Obrazek

Obrazek
gaja32
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 13 cze 2013, o 14:09
Lokalizacja: Zagłębie
Kim jestem?: mamusią moich Synów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zdrowie naszych dzieci

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości